Honda CBR 125r (07)
Tak na týhle motorce jezdim už skoro 3/4 roku a myslim že se tady budu opakovat ale dost ztracenýho času
Tuhle motorku máte bez kačky za 80 000Kč je to skvělá motorka hlavně dobře vyvážěná takže není žádnej problém jezdit bez držení .Podle mýho názoru pro závodníky jsou tady jiný značky motocyklů ale pro takový co chtěj trochu závodit a přitom nějakej freeride je to skvělá motorka.
Typ motoru | Čtyřdobý kapalinou chlazený 2ventilový jednoválec SOHC |
Vrtání x zdvih | 58 x 47,2 mm |
Zdvihový objem | 124,7 ccm |
Max. výkon | 10 kW (10000 ot. za min) |
Max. kroutící moment | 10,6 Nm (8250 ot. za min) |
Spouštění motoru | elektrické |
Převodovka | 6 rychlostí |
Rozměry (D x Š x V) | 1920x675x1070 mm |
Rozvor | 1294 mm |
Výška sedla | 776 mm |
Světla výška | 172 mm |
Objem nádrže | 10 l |
Pneumatiky - přední | 80/90-17M/C |
Pneumatiky - zadní | 100/80-17M/C |
Odpružení - přední | 31mm teleskopická vidlice |
Odpružení - zadní | tlumič Monoshock, kyvná vidlice |
Brzdy - přední | 276mm jednokotoučová dvoupístková |
Brzdy - zadní | 220mm kotoučová jednopístková |
Provozní hmotnost | 127,3 kg |
plnění | vstřikování PGM-FI |
Tahle motorka schytala hodně kritiky kvůli pneumatikám a hlavně těm co tam jsou v originálu ,protože jejich prohřev je mizernej a zkuste si podředit v zatáčce bez meziplynu a kolo ...ulítne . Ve 4-taktech se tahle malorážka drží výkonově výborně.Výtáhnete z ní max. tak kolem 130Km/h při 10 500ot. pak vás chytne omezovač.Spotřeba je výborná když se apoň trochu snažíte tak jezdíte tak kolem 2-3 litrů.Ale po pootočení plynem a trochu ostřejší jízdě tam máte třeba i 4 nebo 5litrů na 100.Budíky a vůbec celá přístrojovka je na výbornou a večer si jí budete chválit tak jako přední světlomety .
Motor se chová klidně rychlosti zapadaj že o tom ani nevíte a tuhost páčky spojky si budete chválit, ale jestli si budete chtít tenhle motor otevřít a budete na tom chtít lítat jako na 2-T tak je to nemožný.Krouťák díky vstřikování už od nastartování prakticky tech 10,6Nm.
Brzdy od Nissinů brzděj na výbornou a přední dvoupístek je třeba brát zlehka.Podvozek se nikde nevlní a drží výborně . Kapotáž je na výbornou když se přikrčíte tak na vás ani nefoukne.Tentokrát se japoncům inovace a hlavně přední masky ve stylu sršně nebo vosy povedla.Úložnej prostor je pod spolujezdcovým sedlem a dáte do něj tak peněženku doklady lékarničku malou sváču a konec.
Náhledy fotografií ze složky honda